Viikonloppu alkoi sillä ihanan turvallisella tunteella, että ah olen BROKE. Pe töissä kymppiin asti, pyörällä kotio, suihku jne ja ulos juomaan toisten juomia ja polttaan toisten tupakkeja. Tarkotukseni suunnata kohti Groovea med naapurin tyttö. Jossain kohtaa taivallusta hän ilmoittaa käyvänsä ensin Semassa. Okei, minä siis Grooveen ensin. Ja kas törmään kaveriin jonka kanssa olen leikkinyt hiekkalaatikolla ! spoooky. Groove alkaa maistumaan ahdasmielisiltä paskanaamoilta, joten kurssi kohti Semaforia. Semassa jouduttiin naapurin tytön kanssa avaamaan lesbouden syvimpiä olemuksia tiedonjanoiselle partahepulle. Kun jätkä erehtyi ääneen miettimään, että miten muka kaksi naista voi perustaa perheen oli aika lähteä joko itse tai päästä portsarin kyydillä. Lähdimme suosiolla päk tu Groove, myös siitä syystä, että humaltunut homopoika uhkasi lyödä mua laukulla jos en tulisi takaisin. Groovessa olin hieman ahdistunut ja päätettiin pian lähteä naapurin tytön kanssa pois. Kävin katsomassa oliko se sänky nyt oikeesti niin iso kun tyttö kivenkovaa väitti, no oli se. Aamulla heräsin ensin siihen, että Sisko kieltää tulemasta kotiin. Seuraavan kerran heräsin kun kysellään, että miksi en ole jo kotona. Kitkuttelin vielä kolmeen asti ja lopulta laahustin kotiin ja jatkoin nukkumista. Illemmalla vieraita ja leffaa siskon kanssa. Vielä illemmalla Grooveen kahville kera siskon. Flashback! Humaltunut homopoika, mutta ei niin uhkaavana. Vaatii mua jäämään rahattomana hengaamaan tuntemattomien ihmisten kanssa. Sinnittelen hetken jos toisenkin ja olen jo luovuttamassa kunnes enemmän tai vähemmän tuntemattomien ihmisten kaksi myöskin tuntematonta kaveria saapuvat paikalle. Mietin, että ookkei ehkä mä vielä hetkeksi jään. Saattaa johtua myös siitä, että taas uhkaavaksi muuttunut homopoika kiskoo mut kaulahuivista luonnottomaan asentoon, ilmoittaessani häipyväni. Hän ei hyväksynyt. Jäin siis vielä hengailemaan. Keskustelen toisen tuntemattoman kaverin kanssa ja huomaan, että kyllä humalassa on. Mutta koska tytöllä oli yritystä, suostuin majottamaan hänet. Johtunee myöskin siitä, että jopa kännissä hänellä oli analysointitaidot hienosti hanskassa. Ja kyllä, muutkin taidot. Nukuttiin söpösti mun aivan liian pienessä sängyssä, kunnes en enään mahtunut ja siirryin huomaamattomasti sohvalle. Aamulla herään siihen kun mun huoneesta pöllähtää eksyneennäköinen puolialaston nainen joka selittää jotain mun huoneen feng shuista ja sotakirjallisuudesta mun huoneen lattialla. Tyttö on löytää vaatteensa ja tulee juttelemaan. Jutellaan sujuvasti yhdeksästä yhteen, juodaan kahvia ja katsotaan välillä telkkaria. Tänä aikana mulle avautui monenmonia asioita esim masennuksesta josta en selvästikkään ole tiennyt mitään. En siis lainkaan ihmettele, että olen pilannut yhden kokonaisen suhteen möläyttämällä masennusta sairastaneelle ihmiselle, että en usko sen olevan sairaus ollenkaan. Huomasinpa taas olevani helvetin hieno ihminen. Opin itsestäni tän lisäksi muutamia muitakin asioita, esim sen, että teen ihmeellisiä asioita vain ollakseni mieliksi ihmisille. Voi tekopyhyys! Practice what you preach. Huomasin myös kuinka paljon rakastankaan tutustua uusiin ihmisiin. Jokainen ihminen tuo jotain uutta ja jokaiselta oppii jotakin.